• Bestelling traceren
  • Log in of word gratis lid
(814) 347-6781
service@lovely-wholesale.nl
Mon-Sun EST 7:30PM-5:00AM
shopping cart0

Geborduurde & kralen Lady Knicker

SKU:LC75007
Artikel verkocht(210)

€ 2,19

* Verplichte velden

Kleur: Zwart
Patroon: stevig
Maat Type: normaal
Decoratie: kant, vetersluiting
Inhoud verpakking: 1 x string
Materiaal: 95% nylon + 5% spandex
Item Type: ondergoed
Speciaal Gebruik: exotische kleding
Gewicht Over: 0,03 KG

Regular Price: € 2,19

Met dit product verdien je 5 loyaliteitspunten.

Laat uw telefoonnummer achter als u uw bestelling plaatst, wat nodig is voor een veilige bezorging

Details


You sexy ladies has never looked so breathtaking as long as you are in the Embroidered & Beaded Lady Knicker. This stunning, special-occasion g-string features incredible embroidery in back, beaded detail at sides and functional side ties. The sheer mesh front completes all. You need a sheer black lingerie to take your look over the top.

Features
•The double side ties are functional and decorative
•Women all love the sexy exquisite design of this g-string
•All kinds of adult g-strings designed with utmost flirting styles
•Sexy underwear are special gifts for your dear lover

Size Chart (CM)

Parts/Sizes

One Size

M

L

XL

Waist

Relax

72

74

82

86

Stretched

88

84

92

96

Length

19

19

20

21

Elasticity

High Elasticity

Extra informatie

Gratis verzending Yes

Customer Photoes

Customer Videos

Customer Reviews

Geborduurde & kralen Lady Knicker

Average Customer Review(0 customer reviews)1

0% of customers would recommend this product to a friend (0 out of 0)

  • 5 star: 0(0%)
  • 4 star: 0(0%)
  • 3 star: 0(0%)
  • 2 star: 0(0%)
  • 1 star: 0(0%)

Share your thoughts and get HPB points!

 

Lovely-wholesale 100% Quality Guaranteed


Onze Quality Control Dept.is onder de directe controle van de General Manager Tony Zhang en heeft 12 professionele Quality Supervisory Controllers, van wie 80% ingenieurs en technici zijn. Het team is technisch goed gekwalificeerd en heeft een overvloedige testervaring.

We hebben een aantal verantwoordelijkheden geformuleerd voor elk lid van het QC-team, van de General Manager tot aan het basispersoneel, en hebben een reeks kwaliteitsnormen en productkwaliteitcontrolesysteem uitgevaardigd. We hebben QC Management ter plekke geoptimaliseerd, de principes van QC-technieken begrepen, geciviliseerde productie bevorderd en aandacht besteed aan training vóór het personeel van QC-personeel


Probleem met de ontvangen producten:

 

Defecte producten kunnen aan ons worden geretourneerd als ze de volgende soorten kwaliteitsgebreken hebben: vlekken, defecten aan de rits, gescheurd of gescheurd, materialen van slechte kwaliteit, duidelijk kleurverschil, groot verschil tussen het gefotografeerde product en het ontvangen product. Als u de bovenstaande problemen ondervindt, neemt u contact met ons op door een ticket te verzenden of online met ons te chatten of u kunt de onderstaande klachtenstappen bekijken.

 

Defecte items:

 

Als artikelen die u hebt ontvangen defect zijn, neemt u contact met ons op en stuurt u ons relatieve foto's voor controle. Na bevestiging bevestigen wij korting bij uw volgende bestelling of gedeeltelijke terugbetaling of bieden we een herhalingsservice aan als onze klantenservice voor aftersales het daarmee eens was.

 

Ontbrekende of verkeerd verzonden items:

 

Een gedeeltelijke terugbetaling wordt aangeboden voor ontbrekende of verkeerd verzonden artikelen. We bieden een herlaadservice in het geval van ontbrekende of verkeerd verzonden accessoires, een gedeeltelijke terugbetaling van het itemtarief wordt aangeboden in het geval dat accessoires niet beschikbaar zijn voor opnieuw verzenden. Zorg ervoor dat u het pakket opent en de inhoud controleert voordat u voor het pakket ondertekent

 

Grootte:

 

Maten voor kleding worden weergegeven op de artikelpagina volgens de centimeters. Kijk voor schoenmaten in het overzichtsschema van de schoenmaat. Controleer de omschrijving op de artikelpagina zorgvuldig voordat u koopt. Of als u het artikel wilt retourneren omdat het formaat niet geschikt voor u is (items waarvoor u de verkeerde maat hebt gekozen), kunnen we u alleen het productbedrag uitgeven wanneer we uw retouren ontvangen. En de verzendkosten worden door uzelf gedekt.   Als de metingen groter zijn dan 3 cm verschil voor kleding of 1 cm verschillen voor schoenen, stuur ons dan de foto's met een liniaal erop. Eenmaal bevestigd, kunnen we alleen compenseren.

 

Verzendvertragingen:

 

We hopen dat al onze gewaardeerde klanten het kunnen waarderen en begrijpen dat we geen controle hebben over het internationale verzendproces nadat het pakket vanuit ons magazijn is verzonden. Voor vertraagde bestellingen waarbij het pakket binnen de normale verwerkingsperiode werd verzonden, kunnen we deze van geval tot geval behandelen, neem dan contact met ons op door een ticket in te dienen of online met ons te chatten.

 

Klacht t stappen:

 

  1. Neem contact met ons op via een ticket of livechat;
  2. We zullen u het klachtenformulier toesturen, gelieve dit vriendelijk in te vullen en het aan ons te retourneren of beschrijf uw problemen in detains, inclusief de artikelcode, het probleem en de relatieve foto's;
  3. Zodra we het klachtenformulier of de details hebben, zullen we u binnen 24 uur antwoorden;
  4. Tenslotte, als onze klantenservice van aftersales het probleem heeft bevestigd, bieden we de relatieve oplossingen voor uw problemen aan.

 

Restitutiestappen:

 

Als klanten de bestelling vóór verzending moeten annuleren of items van de bestelling willen verwijderen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door een ticket te verzenden of live te chatten. Zodra dit is overeengekomen, zullen we de bestelling annuleren of de vereiste artikelen van de bestelling verwijderen en de winkel crediteren op het account van de klant op onze site. Klanten kunnen naar hun rekeningen gaan om het saldo te checken voor toekomstige aankopen of om terugbetaling te vragen.

 

Voor geretourneerde pakketten stellen we klanten op de hoogte via e-mail zodra we de pakketten hebben teruggestuurd en direct de winkel crediteren op het account van de klant op onze site. Klanten kunnen ons via e-mail antwoorden om terugzending te weten of om terugbetaling te vragen.

 

Terugbetaling naar de creditcard van de klant of naar een Paypal-account wordt binnen 48 uur verwerkt na een verzoek van de klant dat is goedgekeurd door onze klantenservice.

 

Opmerkingen:

 

1. De klant kan het pakket retourneren naar het opgegeven verzendadres en moet vaak de verzendkosten voor het retourneren van het pakket alleen betalen als het personeel van de klantenservice dit heeft goedgekeurd.

2. Houd er rekening mee dat alle geretourneerde artikelen in goede staat moeten zijn en dat won & ts; de tweede verkoop zal beïnvloeden.

3. Neem contact met ons op door een ticket of livechat in te dienen voordat u het pakket retourneert om het verzendadres of andere details te ontvangen. We kunnen de terugbetaling alleen uitvoeren als we het pakket terug krijgen. We zullen u op dat moment per e-mail op de hoogte stellen.

4. Neem binnen zeven dagen na levering contact met ons op.

5. Geen uitwisseling of retournering of wijziging van promotieartikelen of artikelen die in de uitverkoop zijn.

Over winkelen

1. Ben je echt? Is dit een oplichting?
U kunt er zeker van zijn dat we wettelijk geregistreerd zijn als een privébedrijf en een zakelijke licentie hebben ontvangen in China.

2. Hoe zit het met de kwaliteit van uw product?
Onze producten zijn van hoge kwaliteit in vergelijking met veel concurrenten. We besteden veel aandacht aan de winkelervaring van onze klanten. We   zal het altijd op onze prioriteit plaatsen.

3. Of uw foto's precies hetzelfde zijn met de producten?
De meeste foto's zijn gemaakt door onze eigen fotograaf en slechts een paar van hen zijn afkomstig uit tijdschriften.

4. Wat is de gratis grootte?
Het betekent meestal dat de enige maat beschikbaar is. De grootte kan verschillen vanwege verschillende landen. Daarom raden we u aan om de meting zorgvuldig te controleren, dan zult u weten of deze bij u past.

5. Kan ik korting krijgen als ik een bulkbestelling plaats?
Natuurlijk.   Meestal geniet je van 8% korting als je een artikel boven 10 stuks bestelt of als het bedrag van je bestelling meer dan USD 500 is.

6. Kun je je catalogus naar mij sturen?
Het spijt ons dat we de catalogus niet konden aanbieden, omdat we ons product elke dag bijwerken. Ik hoop dat je de tijd kunt nemen om een kijkje te nemen op onze website. Bedankt!

7. Hoe lang worden de niet-voorradige items opnieuw aangevuld?
Daar zijn we niet zeker van, maar voor verkoopmodellen zullen we zo snel mogelijk opnieuw bevoorraden.

8. Het artikel is beschikbaar wanneer ik de bestelling plaats, maar waarom is het niet nadat ik de betaling heb voltooid?
De meeste items op onze website zijn beschikbaar, maar bij het verhogen van de bestelling merken we bijna geen inventaris van het. Het spijt ons te laat te zijn om de aanbieding bij te werken.

9. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via live chat of een ticket in te dienen. We zullen je helpen het te resetten.

10. Kan ik de items in mijn betaalde bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, dat kan, zolang het nog niet verzonden is.

11. Zijn er andere keuzes voor de betaling?
Ja, natuurlijk. Voor uw gemak accepteren wij ook de volgende betaalmethoden: Money gram en Western Union. Neem contact op met service@lovely-wholesale.nl met uw aanvraag of verkoopaanvraag. We zullen binnen 1 werkdag reageren op uw e-mail.



Over verzending

1. Wat het bezorgbedrijf   gebruik je?
We hebben EMS, DHL, FedEx, Aramex, JCEX, etc.

2. Hoeveel zijn de verzendkosten?
Het hangt af van het gewicht van het pakket en de verzendmethode die u kiest. U kunt proberen om een bestelling te plaatsen en het systeem berekent het automatisch voor u.

3. Bieden jullie gratis verzending? Ja, alle producten gratis verzending.

4.   Hoe lang duurt het voordat een bestelling is gemaakt?
Als het artikel op voorraad is, wordt het binnen 24 uur verzonden. Zo niet, dan hebben we misschien 1-5 dagen nodig om ons hierop voor te bereiden.

5. Hoe lang duurt het voordat ik het bezorg?
Het hangt af van de verzendmethode die u kiest. Voor verzending met een vast tarief duurt het meestal 10-25 werkdagen om aan te komen; Voor standaard verzending, 5-10 werkdagen; En voor versnelde verzending, 3-5 werkdagen.

6. Hoe houd ik mijn bestelling bij?
Een keer   het trackingnummer is beschikbaar, we zullen een e-mail sturen om u te informeren en u kunt het online volgen door naar de website van het betreffende bezorgbedrijf te gaan.

7. Als het pakket wordt vastgehouden door de douane, wie is dan verantwoordelijk voor de goedkeuring van de artikelen?
Het is de koper.

8. Wat kunt u doen om ons te helpen aangepaste belasting te vermijden?
Meestal zullen we een veel lagere waarde van uw pakket declareren of het in meerdere pakketten splitsen om te verzenden.