• Bestelling traceren
  • Log in of word gratis lid
(814) 347-6781
service@lovely-wholesale.nl
Mon-Sun EST 7:30PM-5:00AM
shopping cart0

FAQ


Over winkelen

1. Ben je echt? Is dit een oplichting?
U kunt er zeker van zijn dat we wettelijk geregistreerd zijn als een privébedrijf en een zakelijke licentie hebben ontvangen in China.

2. Hoe zit het met de kwaliteit van uw product?
Onze producten zijn van hoge kwaliteit in vergelijking met veel concurrenten. We besteden veel aandacht aan de winkelervaring van onze klanten. We   zal het altijd op onze prioriteit plaatsen.

3. Of uw foto's precies hetzelfde zijn met de producten?
De meeste foto's zijn gemaakt door onze eigen fotograaf en slechts een paar van hen zijn afkomstig uit tijdschriften.

4. Wat is de gratis grootte?
Het betekent meestal dat de enige maat beschikbaar is. De grootte kan verschillen vanwege verschillende landen. Daarom raden we u aan om de meting zorgvuldig te controleren, dan zult u weten of deze bij u past.

5. Kan ik korting krijgen als ik een bulkbestelling plaats?
Natuurlijk.   Meestal geniet je van 8% korting als je een artikel boven 10 stuks bestelt of als het bedrag van je bestelling meer dan USD 500 is.

6. Kun je je catalogus naar mij sturen?
Het spijt ons dat we de catalogus niet konden aanbieden, omdat we ons product elke dag bijwerken. Ik hoop dat je de tijd kunt nemen om een kijkje te nemen op onze website. Bedankt!

7. Hoe lang worden de niet-voorradige items opnieuw aangevuld?
Daar zijn we niet zeker van, maar voor verkoopmodellen zullen we zo snel mogelijk opnieuw bevoorraden.

8. Het artikel is beschikbaar wanneer ik de bestelling plaats, maar waarom is het niet nadat ik de betaling heb voltooid?
De meeste items op onze website zijn beschikbaar, maar bij het verhogen van de bestelling merken we bijna geen inventaris van het. Het spijt ons te laat te zijn om de aanbieding bij te werken.

9. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via live chat of een ticket in te dienen. We zullen je helpen het te resetten.

10. Kan ik de items in mijn betaalde bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, dat kan, zolang het nog niet verzonden is.

11. Zijn er andere keuzes voor de betaling?
Ja, natuurlijk. Voor uw gemak accepteren wij ook de volgende betaalmethoden: Money gram en Western Union. Neem contact op met service@lovely-wholesale.nl met uw aanvraag of verkoopaanvraag. We zullen binnen 1 werkdag reageren op uw e-mail.



Over verzending

1. Wat het bezorgbedrijf   gebruik je?
We hebben EMS, DHL, FedEx, Aramex, JCEX, etc.

2. Hoeveel zijn de verzendkosten?
Het hangt af van het gewicht van het pakket en de verzendmethode die u kiest. U kunt proberen om een bestelling te plaatsen en het systeem berekent het automatisch voor u.

3. Bieden jullie gratis verzending? Ja, alle producten gratis verzending.

4.   Hoe lang duurt het voordat een bestelling is gemaakt?
Als het artikel op voorraad is, wordt het binnen 24 uur verzonden. Zo niet, dan hebben we misschien 1-5 dagen nodig om ons hierop voor te bereiden.

5. Hoe lang duurt het voordat ik het bezorg?
Het hangt af van de verzendmethode die u kiest. Voor verzending met een vast tarief duurt het meestal 10-25 werkdagen om aan te komen; Voor standaard verzending, 5-10 werkdagen; En voor versnelde verzending, 3-5 werkdagen.

6. Hoe houd ik mijn bestelling bij?
Een keer   het trackingnummer is beschikbaar, we zullen een e-mail sturen om u te informeren en u kunt het online volgen door naar de website van het betreffende bezorgbedrijf te gaan.

7. Als het pakket wordt vastgehouden door de douane, wie is dan verantwoordelijk voor de goedkeuring van de artikelen?
Het is de koper.

8. Wat kunt u doen om ons te helpen aangepaste belasting te vermijden?
Meestal zullen we een veel lagere waarde van uw pakket declareren of het in meerdere pakketten splitsen om te verzenden.